محل لوگو

فرقه های انحرافی


فرقه های انحرافی

آنچه که به انسان در جهت آدم زیستن کمک می کند، برگزیدن دین و مذهب است. انسان بی دین و بی مذهب انسان نیست، بلکه موجودی است که با کمک علوم مختلف واندیشه اش توانایی چپاول بیشتر و کامروایی زیادتری را دارد. آنچه حائز اهمیت است، این است که باید کدام دیدن و کدام مذهب را برگزید، تا بتواند پاسخ همه نیازهای مادی و معنوی، دنیوی و اخروی را بدهد. کدام دین و مذهب است که می تواند انسان را به سعادت برساند.

در این کتاب به بیان تاریخ پیدایش و توزیع جغرافیایی فرقه‌ها و مذاهب اسلامی پرداخته شده و براساس دیدگاه و منابع اهل سنت تدوین گردیده است. نویسنده در این نوشتار بر آن است که به شرح تاریخ پیدایش، تبیین عقاید، و توزیع جغرافیایی فرقه‌ها و مذاهب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا عصر معاصر بپردازد.

این کتاب، مشتمل بر سه باب است که عناوین آن‌ها عبارت‌اند از: پیدایش فرقه‌های اصلی، ریشه‌ها، اسباب و علل؛ انشعاب‌های درونی فرقه‌های اصلی و ظهور مذاهبی که تا به امروز بر جای مانده است؛ و فرقه‌های جدید.

شیخیه، بابیه و بهائیت، جریان های انحرافی هستند که از قلمرو تشیع خارج شدند. بازشناسی تاریخ، عقاید و علل انحراف جریان های فوق با رویکردی آموزشی برای دانشجویان و پژوهش گران فرقه پژوه رسالتی است که این اثر دنبال می کند.


مبلغ قابل پرداخت 12,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 243

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما