محل لوگو

از ریکی چه می دانید؟


از ریکی چه می دانید؟

از ریکی چه می دانید؟ آیا شما از قدرت شفابخشی درون خودتان آگاه هستید؟؟

ریکی نامی است برای انرژی شفابخشی که به طور طبیعی در هستی موجود است. هیچ گونه جادوگری یا تردستی و یا حتی نیازی به ایجاد یک حالت تغییر یافته از هوشیاری در انجام ریکی وجود ندارد. تمرکز در موقع درمان بسیار مفید است، اما هرگاه که دست بر روی ناحیه مورد نظر قرار گیرد ریکی به طور اتوماتیک عمل می کند. ریکی همیشه وجود دارد و ما از وجود آن غافل هستیم تا زمانی که از راه تمرین ارتباط برقرار شود، بعد از آن ریکی می تواند دریافت و منتقل شود.

ریکی یک تکنیک یا یک روش یا یک عمل نمی باشد، ریکی فقط وجود دارد. از نظر عقلانی، ریکی را نمی توان آموزش داد، بلکه معلم ریکی به دانشجو قدرت می دهد که انژی بتواند در طی چهار مرحله تشرف از بدن او جریان یابد. این مراسم معارفه مراکز داخلی خاصی را در بدن دانشجو باز می کند تا اینکه انرژی بتواند به راحتی و به طو صحیح منتقل شود. بعد از مراحل معارفه، معمولا جریانی در دستان به صورت گرما، لرزش یا خارش و گاهی هم به صورت های دیگر حس می شود. هر فردی باید خودش این حس را تجربه کند زیرا هر فردی احساسات متفاوتی نسبت به دیگران خواهد داشت.

اثر کلی ریکی کمک به ایجاد تعادل در بدن فرد بیمار می باشد به طوری که بدن بتواند خود را درمان کند.

به کاربرندگان ریکی آن را انتقال انرژی کیهانی و متمرکز کردن آن می‌دانند. انرژی کیهانی به صورت طبیعی از طریق چاکراها به بدن منتقل می‌شود و انرژی لازم برای فعالیت‌های بدن را تامین می‌کند. با بهره از ریکی جریان انرژی بدن به حالت طبیعی باز می‌گرداند و بیماری‌ها را درمان می‌کند. در ریکی علت بیماریها به هم خوردن این جریان های انرژی دانسته می‌شود. کسی که کانال ریکی می‌شود به صورت مداوم در این جریان قرار می‌گیرد و سطح انرژی حیاتی بدنش افزایش میابد. ریکی کمک می‌کند توان شهودی و حسی فرد افزایش یابد و به رشد معنوی برسد. ریکی در تمام ابعاد وجودی انسان تاثیر می‌گذارد. هر انسان زنده‌ای می‌تواند ریکی را بیاموزد و یادگیری ریکی ارتباطی به طرز فکر، اعتقادات، دین، جنسیت، ملیت، فرهنگ و... ندارد.


مبلغ قابل پرداخت 21,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 236

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما